Promocja firmy w Internecie rozpoczyna się od strony internetowej. Atrakcyjna treść i pomysłowa grafika to bardzo ważne elementy, choć jak się okazuje nie najważniejsze. Na popularność Waszej strony będzie miała wpływ pozycja na liście wyszukiwania w wyszukiwarce Google. Im bliżej, tym lepiej. Dlaczego? Dlatego, że ponad 17 milionów użytkowników Google zwraca uwagę jedynie na pierwsze 15 pozycji. W myśl starej zasady „ kto pierwszy ten lepszy”, sugerują się oni pierwszeństwem stron internetowych, uważając, że firmy, które znajdują się na początku listy wyszukiwania świadczą lepsze usługi, gdyż przodują nad konkurencją.
Jak zatem znaleźć się w TOP 15. Nie pomogą tu czarodzieje, ani wróżki, tylko zwyczajni ludzie, tacy jak my, którzy posiadają niebagatelne umiejętności w dziedzinie pozycjonowania stron i ponad przeciętną znajomość praw rządzących Internetem. Za pewne nie raz słyszeliście już o tym „pozycjonowaniu” i zadawaliście sobie pytanie – „ co to takiego?”. Pozycjonowanie stron to zbiór czynności zmierzających do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i fraz kluczowych. Jeśli nadal brzmi to dla Ciebie obco, postaramy się bardziej szczegółowo opisać ten temat poniżej.
Pozycjonowanie jest częścią większego działu, którym nazywamy marketing internetowy. Jest ono ukierunkowane na popularyzację danej strony internetowej i wzrost jej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania w Google. Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką w Polsce, z której korzysta ponad połowa Polaków. Warto zatem skusić Klientów swoją ofertą i umieścić firmową stronę internetową na czołowych pozycjach.
Na pewno każdy z Was korzystał kiedyś z usług Google. Poszukując danych produktów, posługujemy się najczęściej zbiorem słów kluczowych. Gdy chcemy znaleźć kogoś, kto naprawi nam samochód, wpisujemy w wyszukiwarkę „ mechanik Toruń”. Gdy szukamy smacznych potraw, wpisujemy „dobra restauracja Toruń”. Przykłady się mnożą, choć najważniejsze jest użycie właśnie tych słów – kluczy. Jesteście pewnie ciekawi, jak to się ma do Google?
Codziennie powstają tysiące nowych stron internetowych, które rozpoznawane są przez tak zwane Googleboty. Sprawdzają one zawartość tych stron i indeksują je pod kątem występujących na nich fraz. Gdy użytkownicy wprowadzają zapytanie, komputery Google wyszukują w indeksie pasujące strony, a następnie zwracają wyniki uznane za najtrafniejsze. I tak powstaje obszerna lista stron internetowych, która obserwujemy na ekranach urządzeń mobilnych.
Widzicie już, jak ważny jest odpowiedni dobór słów i fraz kluczowych na Waszej stronie internetowej. Od tego też zaczynamy naszą pracę. Analizujemy i skrupulatnie selekcjonujemy dane zwroty, które następnie umieszczamy w zawartości witryny. Musimy dobrać takie wyrażenia, które w danym momencie wpasowują się w wytyczne Google. Algorytmy wyszukiwań zmieniają się bowiem nawet 500 razy w roku.
Kolejnym krokiem jest projektowanie i optymalizacja strony. Nie ukrywamy, że dla nas wygląd też ma znaczenie. Jeśli zainteresuje Klienta, on wiernie będzie do niej powracał. Używamy ku temu atrakcyjnych i oryginalnych szablonów graficznych, które projektowane są przez naszych grafików. Doświadczeni copywriterzy tworzą unikatowe i bogate językowo teksty, w oparciu o daną branże i katalogi słów kluczowych. Umieszczamy odpowiednie nagłówki i tytuły podstron, a także linki statyczne. Tak wykreowana strona szybko zdobędzie popularność, dzięki atrakcyjnej zawartości, choć to jeszcze nie koniec pozycjonowania.
W dalszej kolejności tworzymy dla naszych Klientów bogate zaplecze branżowe, czyli strony powiązane tematyką, które mają wpływ na budowanie popularności sieciowej strony głównej. Ten proces nazywa się linkowaniem i polega na umieszczaniu linków do strony macierzystej, na stronach pokrewnych. Dbamy by były one wartościowe i w jak najlepszym stopniu odsyłały nas do głównej strony.
Wszystkie witryny muszą być na bieżąco aktualizowane by budować pozytywny wizerunek firmy. Nasi specjaliści zajmą się monitorowaniem stron i sprawdzaniem ich pozycji w rankingach Google. Korzystając z Google Analytics – narzędzia statystycznego, ocenią jakość pozycjonowania i naprawią ewentualne spadki strony. Wszystkie te działania łącznie, wpłyną na ostateczny sukces strony. My dobrze wiemy, że im więcej kliknięć, tym większy zysk.
Jeżeli chcesz zdobyć nowych Klientów, a starych zaskoczyć przyjaznym wizerunkiem, zgłoś się do nas. My jesteśmy specjalistami od zadań niemożliwych. Stworzymy dla Ciebie stronę, która wyprzedzi konkurencję. Zmodyfikujemy istniejącą już witrynę, by powstała jak feniks z popiołów. Poświęcamy maximum uwagi przy każdym projekcie i nie osiadamy na laurach. Praca z Tobą będzie dla nas wyzwaniem, ale też przyjemnością. Zadzwoń. Umówimy się na spotkanie i pokażemy do czego jesteśmy zdolni.